22.05.2014

Recenzja 1

,,Only time will tell...'' autorstwa ForeverAndAlways

1. Wygląd bloga : Szablon jest bardzo ładny, oryginalny i z pewnością nie musisz nic poprawiać ^^
2. Bohaterowie : Bardzo dobrze dobrałaś do siebie Zayn'a i wydaję mi się że jest to Giza, moim zdaniem pasują do siebie idealnie... Co prawda słyszałam gdzieś że jest ona strasznie wysoka, ale przecież nie musi być ona wyższa od Zayn'a. Plus to jest tylko opowiadanie w którym nie jest ona sobą więc nie ma o czym gadać :D
3. Bohaterowie - jako zakładka : Strasznie podoba mi się jak bohaterowie są przedstawieni za pomocą gifów i moje ogólne wrażenie jest że każdy tak uważa - lecz to nie jest jakiś błąd, że dałaś zdjęcia. Nie powinno wypisywać się kim jest osoba, jakie będzie miała znaczenie w opowiadaniu... niektórzy zaczynają dopiero czytać i już im się nie opłaca znając przyszłość.. Radziłabym podpisać najlepiej gify tylko imieniem i nazwiskiem :)
4. Zakładka rozdziały - nie rozumiem zbytnio tej zakładki... jest to po prostu przeniesienie do strony głównej, więc zmieniłabym na twoim miejscu nazwę na "strona główna".
5. Sposób pisania : Pierwszym co rzuca się w oczy nie czytając nawet jest zbyt duża ilość dialogów, albo może inaczej za mało opisów, a nawet ich BRAK. Gdy już pojawia się opis, pojawia się tez kolejny denerwujący "błąd" - zbyt szybka zmiana akcji, zbyt szybka zmiana tematu. Zdania są krótkie i lekko bezsensowe. Piszesz że jesz płatki, a już za chwilę że mama czasami zawozi cię do szkoły. (sytuacja z rozdziału 1). Rozdziały są takie trochę na poziomie podstawówki, jest to zwykła, bezsensowna wymiana zdań, czasami próbujesz komponować coś śmiesznego, ale czasami nie pasuje to do rozmowy... Pomyśl nad jakąś mądrą pogadanką w której obie strony popiszą się czymś ciekawym. Czytając poszczególne rozdziały, złapałam cię na kilku dość ważnych błędach nie pisz proszę "aham" ani nic podobnego żadnych potocznych słówek, trzymaj się stereotypów.

Nie oceniam tematyki ponieważ każda jest cudowna, każda ma swój charakter i jest wyjątkowa.
Mam nadzieję że niczym cię nie uraziłam, starałam się jak najbardziej pomóc i mam nadzieję że własnie to zrobiłam. Jeśli miałabyś kiedyś jakikolwiek problem zgłoś się do mnie, na pewno pomogę. Pozdrawiam xoxo

1 komentarz:

  1. No cóż, dziękuję za szczerą krytykę. Po części podobne problemy widziałam już sama, ale lepiej jest usłyszeć to od kogoś. Dziękuję za to, że znalazłaś czas na czytanie opowiadanie (chyba) od początku. Wiem, że (początek) był całkowicie beznadziejny, ponieważ zaczynałam go pisać bez jakichkolwiek umiejętności. Nie będę się jednak z niczego tłumaczyć bo nie ma takiej potrzeby. Jeszcze raz dziękuję za "opinię" i mam nadzieję, że zmiany zaowocują w większą ilość czytelników ;D

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Layout by Yassmine