11.05.2016

Recenzja 5

,,Dance with me"  autorstwa martatomlinson ;D
1.Wygląd bloga: Szablon jest bardzo ładny, kolorystyka - idealna. Nic bym nie zmieniała na twoim miejscu. :)
2. Bohaterowie: Uwielbiam gdy bohaterowie przedstawieni są za pomocą gifów. Zmieniła bym jednak gify na wszystkie w takim samym kolorze.
3. Styl pisania: Jest dużo opisów, pojawiają się dialogi jednak popracuj troche nad ich jakością, są troche na poziomie podstawówki, nie przyjemnie się to czyta.
 Nie oceniam tematyki, ponieważ każda jest cudowna, każda ma swój charakter i każda jest wyjątkowa.

Mam nadzieję że niczym cię nie uraziłam, starałam się jak najbardziej ci pomóc i mam nadzieję że właśnie to zrobiłam. Jeśli pojawi się jakiś problem albo będziesz chciała jakieś rady - śmiało pytaj. Pozdrawiam xo

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

Layout by Yassmine