22.05.2014

Recenzja 3

,,Deadly Mystery" autorstwa martatomlinson

1. Wygląd bloga : Cudowny szablon, zawsze chciałam go u siebie ale niestety technologia w moim komputerze nie jest tak daleka.  2. Bohaterowie : Co tu dużo pisać Barbara i Harry to najlepsze połączenie dwóch sławnych ludzi <3
3. Bohaterowie - jako zakładka : Zdjęcia wybrałaś przepiękne, co nie zmienia faktu że chciałabym tam zobaczyć zamiast nich gify! i pewnie nie tylko ja. Nie potrzebnym jest opisywanie bohaterów, gdy tego nie robisz wtedy całe opowiadanie robi się co raz bardziej tajemnicze co jest wielkim plusem - na prawdę wystarczy tylko imię i nazwisko, ewentualnie wiek.
4. Sposób pisania : W pierwszej części zauważyłam wiele nierozwiniętych zdań, co moim zdaniem psuje charakter opowiadania, twoim plusem są opisy, jest ich dużo i są w miarę sensowne, jednak mogłabyś jeszcze nad nimi popracować. Twoje dialogi nie są jakoś wysoko nad normą, ale też nie są za dobre. Zauważyłam też zbyt szybkie rozwinięcie akcji, wszystko dzieje się za szybko. W drugiej części ograniczyłaś już te krótkie zdanie praktycznie do minimum co jest dużym plusem.  Nie toleruję gifów i zdjęć w trakcie opowiadania ale to nie jest żaden błąd mi po prostu się to nie podoba. Inni pewnie nie podzielają ze mną zdania, bo niektórzy sądzą że to pomaga w czytaniu, czyta się milej i wgl, mi to tylko przeszkadza... Ogólnie nie jest źle - strasznie poprawiłaś się tak jak w pierwszej części nie było za dobrze tak teraz dajesz radę :D 

Nie oceniam tematyki, ponieważ każda jest cudowna, każda ma swój charakter i każda jest wyjątkowa.

Mam nadzieję, że niczym cię nie uraziłam, starałam się jak najbardziej pomóc i mam nadzieję, że właśnie to zrobiłam. Jeśli kiedyś będziesz miała jakikolwiek problem, śmiało zgłoś się do mnie - na pewno pomogę. Pozdrawiam xoxo

1 komentarz:

  1. Bardzo dziękuje za cenne rady :*
    Oczywiście w większości postaram się do nich dostosować :D
    Nie obrażam się za Twoje słowa, bo przecież starasz się mi tylko pomóc :)
    Mogę liczyć na recenzję mojego drugiego bloga, prawda? xd

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Layout by Yassmine